Livet är underbart! :)

Denna morgon började med en lite längre prommis med Fuji och sen en med Wilda. Var alldeles underbart att gå ute i den strålande solen och jag känner mig otroligt glad idag! :)

Hade en helmysig kväll med Cina och Veronika igår. Gjorde inget särskilt. Satt i mitt vardagsrum, snackade skit och åt på tok för mycket godis. Såna kvällar är verkligen guld värda. Tack tjejer! ♥

Har precis ätit frukost och idag blev det en fruktsallad på ananas och apelsin. Den toppades med kokoskeso, vit choklad, maräng och strössel. Riktigt mumsigt! Till salladen åt jag en skiva Aktiv Råg med minikeso och skivad kiwi samt chokladägget jag fick av Sebbe förra veckan :) Påskmust till det!






Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack själv, det va guld :)

2010-04-03 @ 14:59:43
URL: http://Diskoufot.devote.se
Postat av: Molly

vilken spännande frukost :) jag tittade på en sån äggkopp med hello kitty när jag handlade härom dagen fast det blev en filskål med henne istället :)



ta hand om dig! kram

2010-04-05 @ 21:10:12
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0