Intervju!

Har mått skit hela morgonen, började tokbölabussen och tårarna vägrade sluta. Kändes verkligen som jag inte har någonting kvar, som att jag lika gärna kunde lägga mig framför bussen istället =/ Var nära på att åka tillbaka hem men är glad över att jag gick på lektionen. Skönt att få vara bland lite folk. Kändes bättre efter ett tag trots att lektionerna i Arbetsmiljö och säkerhet är allt annat än roliga. Ännu bättre kändes det när jag fick ett samtal från H&M inne i Uppsala. Skickade in en intresseanmälan förra veckan och imorgon ska jag dit på intervju! :) Äntligen något som känns bra. Förr har det alltid handlat om serveringsjobb och det vill jag ju inte hålla på med men detta kan jag tänka mig.

Har fortfarande inte fått mina pengar så kokade lite gröt till lunch. Den toppades med banan, kokos och choklad. En skiva Crisp n' Light med kiwi och en kopp te till det så nu är jag mätt och belåten och ska ut och leka lite med Fuji.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande!! Ska hålla tummarna!!

2010-04-27 @ 18:14:06
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Gud vad spännande, då kan jag komma o shoppa hos dig :) <3

2010-04-27 @ 19:29:12
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0