Helt slut

MUU!! Känner mig helt SLUT i hela kroppen! Har blivit mycket promenerande denna vecka och det känns verkligen. Orkar knappt röra på mig.

Har i alla fall varit på Matchline idag och det var faktiskt riktigt kul och samtidigt givande. Vi pratade om anställningsintervjuer och vilka frågor som kan dyka upp när man går på en. Sen fick vi två och två intervjua varandra och det gick väl..hmm, sådär :D Jag hade lite svårt att det det hela på allvar och satt mest och larvade mig och fick världens skrattattacker. Det är ju trots allt fredag så vi skyller på det ;) Slutade tidigare så stannade en stund och passade på att kolla upp lite adresser på ställen jag ska skicka intresseanmälningar till.

När jag kom hem var det ut med hundarna på en gång som gällde och nu sitter jag i soffan efter en tvåtimmarsrunda. Mer än så orkade jag inte idag. Ska försöka ta mig ut i köket och hämta en stor kopp vatten och sätta mig på balkongen med en cigg. Efter det blir det slappande framför TV:n en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0