Dunderkväll :)

Varit hos mamma i Skyttorp idag. Jättekul att få träffa henne och småsyskonen! :) Satt och pysslade med Emelie och Emma. Måste säga att jag är otroligt stolt över påskkortet jag gjorde. Tror jag lykades göra det finaste genom tiderna, haha ;) Eller okej, mitt och Emelies ligger på delad första plats. Hon är jätteduktig. Tyvärr hade jag inte kameran med mig så kunde inte fota hennes kort :(

Mamma lagade en av mina favvorätter, en thailändsk räkrätt, så otroligt god! En dunderkväll med andra ord :)


Kolla bara! Är jag inte bäst?! SÅ JÄVLA STOLT! Haha! :D


De här gjorde lilla Emma åt mig, både hon och Emelie är jättedukiga :)


Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Grym kort-görare! Men tror faktiskt du blev slagen av Emma ;)

2010-04-08 @ 12:07:25
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0