Du var mitt allt..

Har idag gjort det som varit det absolut svåraste i mitt liv, lämnat Sebbe. Jag älskar honom över allt annat och känslorna jag har för honom skiljer sig från alla känslor jag någonsin haft för någon tidigare. Jag har hoppats och hoppats på att det ska bli bra men jag tror att det är dags att inse att det inte kommer bli någon skillnad. Jag vill inte det här men jag har inte längre något val. Känner mig helt vilsen, vet inte vart jag ska ta vägen. Orkar inte tänka, orkar inte andas, orkar inte finnas till. Han skulle flyttat hem nästa vecka. Jag skulle haft någon att komma hem till, någons famn att somna i varje kväll, någon att skratta med, någon att bygga ett liv med. Vad har jag nu? Ingenting. Kommer inte ens ha hundarna kvar. Jag, ensam i en stor tvåa. Hoppas att jag inom kort vaknar upp och inser att jag gjort rätt val..

Kommentarer
Postat av: En trogen läsare!

Det kommer ordna sig allt ordnar sig. Försök kämpa, det kommer gå bra... Heja heja!

2010-04-25 @ 21:38:53
Postat av: emma

kämpa på!

2010-04-25 @ 22:02:47
Postat av: Sara

Tack ska ni ha..

2010-04-25 @ 23:30:17
Postat av: Malin

Usch vad tråkigt för dig. Kämpa på, det känns alltid bättre med tiden. Är det hans hundar?

2010-04-26 @ 10:54:43
Postat av: Sara

Malin: Ja, det är hans hundar så de kommer jag inte ha kvar tyvärr. Känns riktigt jobbigt eftersom jag varken har tid eller råd med en ny valp. Det får bli i framtiden..

2010-04-26 @ 11:49:06
Postat av: Ebbsi

Du är stark Sara, det vet du att jag tycker och du kommer klara det här det lovar jag

2010-04-26 @ 12:43:35
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Malin Norén

Starkt gjort! Lycka till med allt, det som inte dödar dig gör dig starkare!

2010-04-26 @ 13:48:27
URL: http://malinnoren.wordpress.com
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

vad tråkigt! :(

2010-04-26 @ 18:48:12
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Veronika

Så himla starkt gjort. Jag kunde inte vara stoltare. Du kommer klara det här Sara! <3

2010-04-26 @ 22:30:23
URL: http://discoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0