Cykel

Börjar sent idag så sov lite extra. Ändå vaknade jag vid 6 och var hur pigg som helst. De dagar jag måste upp 6 får jag tvinga mig själv ur sängen, denna morgon fick jag istället tvinga mig själv att sova lite längre. Tänkte
det är lika bra att passa på när jag har chansen eftersom jag varit så extremt trött den senaste tiden. Känt mig helt slut.

Har rastat hundarna och sitter nu på motionscykeln! Körde en halvtimme igår, har ju lagt ner cyklandet eftersom jag tröttnat på det och känt det som ett stressmoment eftersom jag inte har lika mycket tid som förut. Men nu ska jag försöka komma igång lite smått, behöver ju inte cykla en timme varje morgon som förut. En halvtimme är ju bättre än ingenting.

Kommentarer
Postat av: Julia

All träning är bättre än ingen :D

2010-04-23 @ 11:06:02
URL: http://juliacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0