Ännu en grötmåltid

Mår inget vidare. Känns så tråkigt att det inte var som jag tänkt mig med jobbet. Känns som allt bara blir fel. Blev ännu en grötmåltid i brist på lust och ork att laga till något. Jag hoppas ni står ut och fortsätter besöka mig ändå. Blir så glad över att vara en inspiration för en del och över era fina kommentarer. Lovar att komma igång med matlagningen snart igen.

Blev polentagröt denna gång. Var väldigt längesedan jag åt det men det ska det bli ändring på. Hade glömt bort hur gott det faktiskt är! :) Toppade gröten med kokos- och ananaskeso samt torkade ananasringar och aprikoser och åt den med en skvätt minimjölk. Till det blev det en skiva morotsbröd med sallad, rökt skinka och tomat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0