Underbart skön start på dagen :)

Idag har jag börjat morgonen/förmiddagen med att ta med vovvarna på en promenad på ca 1½ timme. Snacka om att det var skönt! Tråkigt bara att jag inte hittat någon bra promenadväg än. Hamnade på en väg som kändes perfekt men den tog slut efter ca 5 minuter =/ Saknar rundan jag brukade gå i Skyttorp när jag bodde där. Får fortsätta leta, någonstans måste det väl finnas?

Nu sitter jag och myser med vovvarna på soffan, de är så h ä r l i g a ! :) Kanske ska ta något och äta, inte hunnit göra det ännu. Haa, "något att äta", som att jag har värsta grejerna att välja på. Pasta och havregrynsgröt är det mitt välutrustade och välfyllda kök har att erbjuda.


Mys :)

Sämst kvalité med mobilen, jag vet men har inte haft möjlighet att
åka till mamma och leta efter USB-kabeln till kameran ännu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0