Hata köpa bröd på söndagar!

Då har man varit bort till affären och som tur var överlevde jag flaskpantningen. Fick be Ecaterina ringa upp och prata lite med mig för att göra det hela lite mindre pinsamt. Skämdes bara ena ögat ur mig. Det tog typ hundra år att välja bröd. HATAR att köpa bröd på söndagar, var längesen jag gjorde det så hade glömt bort hur drygt det är. Finns fan inget värre än det. Eller jo. Det är väl lite som att inte ha Coca Cola hemma eller när man ska ut på promenad med hundarna och de vägrar gå. Men tillbaka till brödet då. Fanns typ inte ett skit! Och det som fanns var antingen svindyrt eller hade ett alldeles för kort datum. Jobbigt.


Ecat
är inne på MSN och för några minuter sen hette hon


"eKKaT Julknäcke på gång"


Sa åt henne I G E N att det heter KNÄCK och att det lät som att hon var efterbliven när hon fortsatte kalla det julknäcke.


Haha
, så nu när jag tittade hade hon bytt till



HAHA
, det är väl inte ens roligt egentligen men jag tycker det är asroligt. Tror jag är lite trött.


Ska ta och diska nu, göra mig en kopp varm choklad, två ostmackor, tända lite ljus och krypa upp i soffan med hundarna och titta på "Notebook".


Kommentarer
Postat av: ekkat

haha fan va du e jobbig din mupp! :P o du e fan helt besatt av notebook!!!

2009-11-30 @ 00:08:26
Postat av: Natalie - It's all about attityd

sv: jah, eller hur?! :D

2009-11-30 @ 00:19:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0