Ångest

Blä nu kommer den där tjockisångesten igen. Fan vad jag ångrar alla öl- och spritdagar jag hade i somras. Eller kanske inte alla men nästan ;P Konstant supande i 3-4 månader, inte konstigt att man inte kommer i kläderna längre. Allt fyllekäk och alla sötsaker på det sen. Tog mig en titt i spegeln idag och jag fick verkligen å n g e s t . Fattar inte att jag låtit det gå så långt, ser verkligen ut som jag är gravid =/ Har försökt ta tag i det ett bra tag nu men utan att lyckas. Det går bra i typ 1-2 dagar sen går det åt helvete. Får se om det blir bättre nu när jag fått hem motionscykeln. Hoppas det iaf. SKA komma i kläderna igen! Gud vad uttjatat det där börjar bli!



På den tiden då jag kom i kläderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0