Det var ju ingen Johnny Depp precis

När jag var påväg hem från affären tidigare ikväll fick jag världens ragg. Haha. Nej men det var två medelålders män, INTE heta, som gick förbi. Fulla. En av de säger "Heeeej" och jag svarar med ett "Nämeen heeeeeeeeeeeej!" Så sträckte han ut armarna och ville ha en kram, haha! As if liksom. Pratade i telen och han tyckte jag skulle lägga på. "Men lägg påå nuuu" sa han och kom mot mig med utsträckta armar. "Vad sööööt du är!" Haha altså jag vet inte, ska man ta det som en komplimang eller vadå? Det känns ju inte riktigt lika smickrande som det skulle gjort om typ Johnny Depp eller Dougie Poynter hade sagt det. Eller om Charlie Hunnam sagt det när han kom ut utan tröja i "Green Street Hooligans". Eller om, aah men ni hajar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0