Så blir man svarthårig igen

Jupp! PAIN! Hårfärgningen gick inte riktigt som jag tänkt mig. Är jätteljus mitt på huvudet och resten är mörkt, nu syns utväxten ännu mer, buhu. Annars är färgen skitsnygg. Har suttit och velat fram och tillbaka om jag ska chansa och köpa en ny brun färg och färga bara där det är ljust eller om jag ska köra säkra kort och färga över med svart. Har ju knappt pengar och egentligen hade jag inte råd att färga överhuvudtaget så man kanske ska köra på den svarta denna gång. Fan vad förbannad jag skulle bli om jag tog den bruna och det blev total fail igen så jag skulle vara tvungen att köpa en fjärde förpackning. Snacka om waste of money, för att inte tala om slitagehåret! Haha, nej svart får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0