Mission: Jeans, dag 7

Jupp, då har det gått en vecka och det bästa av allt är att jag tycker att det blir roligare och roligare att motionera. Kul att man kommit igång lite smått med styrkeövningarna med :) '

Sebbe
köpte Coca Cola Zero och jag bestämde mig för att jag fick dricka två glas till middagen. Jag tackade faktiskt nej till Daimen han köpt. Tre dubbeldaim låg framför ögonen på mig men jag tog inte en enda tugga även om det var svårt att motstå frestelsen.

Hur som helst, såhär har dagen sett ut

Motionscykel: 50min
Frukost: Lättfil med fullkornsflingor, en skiva Wasa Delikatess med ost och tomat, ett glas apelsinjuice
Lunch: En banan
Middag: Bouletter med spaghetti, vitkål, tomat, halloumi och pesto, två glas Coca Cola Zero
Motionscykel och styrkeövningar: 75min
Kvällssnacks: En apelsin, en kopp örtte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0