Minnen

Haha, igår hörde jag en reklam med Amy DiamondSpotify så satte igång några av hennes låtar och så kom "What's in it for me". Det fick mig att tänka tillbaka på tiden i Bredäng när man var yngre. Haha, minns en gång då jag och Niina varit på studentskiva. Hade v ä r l d e n s förkylning och ville inte gå men fick en gratisbiljett så följde med ändå. Hur som helst, efter skivan tog vi nattbussen hem och jag vetefan varför men vi började sjunga just "What's in it for me" som två idioter och människorna på bussen måste tyckt vi var helt skadade. Det var roligt. Något som däremot INTE var roligt var att jag dagen efter vaknade upp bakis och med 39 graders feber

Haha, en annan gång gick vi bara runt i stan efter att ha krökat på McDonald's toa och i Kungsträdgården. Var på den tiden då man inte kom in på några barer osv. Men iallafall, hade druckit Whisky och av någon anledning envisades jag med att spara på flaskan trots att den var tom. Tror jag hade en samling i min garderob med massa flaskor från alla gånger vi drack. Normalt. Gick runt med den där jävla flaskan i en plastpåse och när vi stod på tunnelbanan tappade jag balansen (det var tunnelbanans fel) och ramlade. Påsen med flaskan flög upp och slog hål i skallen på mig. Var inte så farligt tänkte jag men Niina började tjata om att det var massa blod. Haha. "Äsch" tänkte jag men efter ett tag kände jag hur det blev alldeles varmt i hårbotten och hur det rann och rann. Håret blev helt jävla kladdigt. Klant.

En annan sjuk grej var när vi fått fel cider. De var mycket svagare än de vi ville ha så vi typ hällde i oss dem på några sekunder och i början kände jag ingenting men efter ett tag så kom det som en smäll. Kunde knappt stå och mådde så jävla piss. Spydde ner hela plattan i Stockholm. jävla p i n s a m t . Niina blev väl lite smått panikslagen och ringde Ecat som avskydde när vi drack och inte ville ha något med det att göra. Niina övertalade henne att komma och hjälpa henne få hem mig. Minns att jag låg på plattan. Gick av tunnelbanan i Bredäng och att jag dagen efter vaknade i min säng. Allt däremellan är svart. Mamma berättade att jag sett helt FÖRSTÖRD ut. Att hela mitt ansikte var uppsvällt och såg 10 ggr större ut. Sminket ska vi väl inte ens prata om. Haha.

Sen får man ju inte glömma alla nätter vi spenderade på gymmet som en killpolare jobbade på. Drack massa alkohol och varm choklad från en såndär kaffemaskin. Badade och bastade. Askul.

Många roliga minnen med den tjejen, av någon anledning har vi dock ingen som helst kontakt längre. 


Tidig morgon på väg hem efter en natts festande :D


Sommarnatt i flygplansparken


Kommentarer
Postat av: Niina :)

Jaaa du hahha det var galna tider det....shit att du har de där bilderna kvar, inte ens jag har dem! Har typ inga minnen från de tiderna :/

Nej jag vet att du har ringt mig några ggr då jag varit på jobb och så, sen har jag haft så svårt att hålla kontakt med folk överhuvudtaget pga båtlivet vilket de flesta inte förstår.

Är inte säker på att jaq har ditt riktiga nr nu för har fått byta lur, men skulle vara trevligt o snacka med dig igen i alla fall...

2010-07-11 @ 23:43:06
Postat av: Sara

Men Niina! Hur fan hittade du hit din jävel? :D Och hur hamnade du i det gamla inlägget, det är ju över ett halvår gammalt! Vill inte slänga upp mitt nummer här men släng iväg ett mail, [email protected]

2010-07-12 @ 22:48:07
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0