Lokalsinne?

Då har man precis kommit in från en promenad ute i mörkret. Mysigt att gå bland alla fina hus och få lite julkänsla. All trevlig julbelysning på granar och buskar, julsjärnor och ljusstakar i fönstren, härligt! Har ju inte en enda julpryl här hemma så julstämningen är noll - komma - noll - noll :( Hamnade på något jävla ställe där det inte fanns en enda lampa, var helt kolsvart så var tvungen att ringa och prata med Ecat. Inte för att hon kan göra så mycket från Stockholm om det skulle hända något men det känns tryggare att prata med någon :P Trodde att jag var på samma väg som jag brukar när det är ljust. Såg exakt likadant ut men efter ett tag insåg jag att jag var någon helt annanstans. Som tur var fanns det lyktstolpar en bit fram så då kunde jag avsluta samtalet med Ecat och spara på batteriet som höll på . Var lite nojigt att gå mitt ute i ingenstans med ett batteri som skrek på hjälp. Gissa om jag blev glad när jag hörde bilarna och kom ut på vägen :)

Kommentarer
Postat av: fotograbben

Vad har du gjort idag? :)

2009-12-10 @ 19:41:41
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0