Lady Gaga

Har alltid HATAT Lady Gaga. Sen jag hörde "Poker Face" för första gången har jag ratat henne totalt. Tyckte låten var värdelös och så fort hon kom med något nytt gav jag det inte ens en chans. "Usch, Lady Gaga" tänkte jag bara utan att ens lyssnalåten. För några dagar sedan länkade min käre bror Nicklas till hennes låt "Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)". Kände igen låten men visste inte att det var hon "Aah, den där låten är fett bra" sa jag. Tröck upp Youtube-fönstret och såg att det var hon. Crap. "Okej då, hon har en bra låt" tänkte jag. Sen dess har jag lyssnat sönder den låten och igår kom jag och lillasyster Malin in på Lady Gaga och hon sa att hon hade några bra låtar och nämde "Paparazzi", "LoveGame", "Boys Boys Boys" och "Fashion". Blev lite förvånad då jag inte är van vid att Malin lyssnar på sån musik. Gick igenom låtarna och det första jag tänkte när jag hörde "LoveGame" var "Helvetes skit". Lyssnade igenom de andra låtarna och, fan trodde aldrig jag skulle yttra de här orden men Lady Gaga har RIKTIGT BRA låtar. Till och med "Poker Face" låter bra i mina öron nu :(

Samma sak hände med Beyoncé, aldrig gillat henne men så såg Rezas (tror hon hette så?) framförande av "Halo" i Idol och tänkte "Fan, den där låten är ju bra". Lyssnade sönder den ett antal dagar sen sa Ecat att jag skulle lyssna på "Broken-Hearted Girl" och Madde "Scared of Lonely". Gissa om jag blev HELT KÄR i båda låtarna?

Kommentarer
Postat av: Eveline

Haha, ja det är lite kul hur man kan ändra åsikt om saker! Bra att du insett att Lady Gaga är gryyym ;)

2009-12-07 @ 09:41:54
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0