IQ Fiskpinne

En gång i tiden var jag ganska smart. Haha, eller jag kände mig smart i alla fall. Det värsta jag visste var när folk inte fattade vad jag pratade om för att de var för IQ-befriade eller om någon idiot ställde någon dum fråga. Egentligen finns det ju inga dumma frågor men jag menar såna frågor där svaret verkligen är helt uppenbart. Typ 1+1. Men det jag vill komma fram till är att JAG INTE FATTAR VAD SOM HÄNT. Har börjat känna mig helt s t u p i d . Känner mig helt lost ibland, ingen koll på något alls. Som de människorna jag störde mig på förut. Kanske blev för många öl- och spritdagar i somras?

Frågan är vad jag ska göra åt det här, börja läsa böcker kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0