Inge mer mat- och motionsdagbok

Tycker det börjar bli lite tjatigt att slänga upp måltider och träning här. Kommer hålla mig till följande:

07.00 - Motionscykeln 60min
08.15 - Frukost
09.40 - Motionscykel 60min och lite magövningar
11.30 - Lunch
14.00 - Mellanmål
15.00 - Promenad eller motionscykel 60min
17.00 - Middag
20.00 - Kvällsmål

Kommer börja lägga upp recept på sånt jag tycker är värt att nämnas :) Provar rätt mycket nytt nu när jag ändrat kosten. Förut lagade jag knappt mat. Har lagat mer mat den senaste veckan än vad jag gjorde under hela min tid i Skyttorp tror jag. Där levde man på alkohol och fyllekäk från mammas kyl =/ I början när jag flyttade hit var det godis varje dag, smörstekt pasta med massor av grillkrydda klockan 1-2 på natten och nästan en liter Coca Cola om dagen som gällde. Helt sjukt ju. Och inget motionerande. Blä. Rätt stora förändringar man gjort nu så man tycker ju att man borde börja gå ner snart. Har fortfarande inte minskat varken runt låren, midjan eller stussen men det sätter väl igång snart hoppas jag! Ska försöka hålla mig borta från måttbandet och mäta på söndag nästa gång. Kommer inte äta godis, chips eller dricka läsk förrän jag får på mig jeansen igen med undantag för jul- och nyårsafton. Försöker hålla mig till 1000 kcal mindre av mitt dagliga behov varje dag. Denna vecka kommer väl se lite annorlunda ut när det är jul och Sebbe kommer men annars så ;) Nä fyfan, håller jag mig till detta och inte märker någon skillnad inom en månad måste jag ju ha något fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0