En dag på stan

Jupp, idag har jag tagit mig enda in till Uppsala! Känns som det var en evighet sedan man var där haha. Träffade mamma, Malin, Emelie, Emma, Robin och Malins kompis Emma. Vi åt lunchbuffé Dragon Palacekaloriräkningen gick åt helvete idag och har bara hunnit cykla en gång! Lite ångest har man men det är bara att köra på imorgon ;) Efter maten sprang vi runt lite. Jag och syrran tyckte det var typiskt att inget av det vi köpte var på REA. Hittade en "oversizetröja" med Hello Kitty-motiv på H&M, ett par riktigt snygga skor på New Yorker, en blå rosett till håret och så köpte jag lite nagelgrejer så jag kan fixa (iaf försöka) fina naglar till nyår. Hade gärna fotat grejerna och visat er dem men har fortfarande ingen USB-kabel MEN jag ska beställa en nu! Hittade den på Dustinhome för några dagar sedan men hade för lite pengar på kontot för att kunna köpa den och så gick jag in där nu igen i förhoppning om att den skulle vara på REA. "Som om" tänkte jag men kikade i alla fall och vet ni vad? Nu kostar den endast 45kr. Tror den gick på 200-250 sist jag tittade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0