Update

Sebbe har varit här så har inte hunnit uppdatera. Han kom i onsdags och åkte för någon timme sedan. Har varit helt underbart att ha honom här så många dagar :)

Julafton spenderade vi på varsitt håll. Han hos sin farmor och farfar och jag i Skyttorp med mamma och Peter. Hade varit kul att träffa småbarnen men de firade med Kenneth hos moster och kusinerna i Solna. Hade riktigt trevligt och mysigt trots att det bara var vi tre. Åt massa god mat och självklart mammas goda chokladkola och knäck. Vi var alla helt proppmätta innan vi hunnit smaka på allt. Hade till och med glömt revbensspjällen i ugnen. Kom på att de stod där någon timme efter att vi plockat undan maten och öppnat julklappar. Skulle blivit Ris à la Malta till efterrätt men vi skippade det eftersom vi var så mätta att vi knappt kunde röra på oss. Fick en elvisp, JIPPIE! Har velat ha en ett bra tag nu så det var perfekt. Fick även lite örhängen och pengar så imorgon åker jag in till stan och köper den där efterlängtade vågen och USB-kabeln till kameran så jag kan börja ladda upp lite bilder :) Lilla Emma hade slagit in två paket åt mig, hon är så söt. Två teckningar och i det andra paketet låg det brända mandlar, haha.

juldagen tog jag och älsklingen det lugnt här hemma bara. Gick ut lite med hundarna, hade myspys och tittade på film, helt underbart

Självklart har det blivit alldeles för mycket onyttigt och alldeles för lite träning. Sitter på cykeln och trampar nu. Har lite julmat kvar som jag fick med mig hem i torsdags. Tänkte äta det till middag och sen får det vara slut på allt som har med julen att göra ;) Imorgon kör jag igång med träningen som vanligt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0