Stenrik

Så nu är man på lite bättre humör när man fått i sig lite middag. Fick bli havregrynsgröt och en macka med avokado. Det dumma är bara att jag var så hungrig att jag åt snabbt och nu är jag proppmätt :( Känner mig helt uppsvälld. Inte blivit någon prommis pga vädret men ska sätta mig på cykeln sen. Fick reda på att jag hade ett Swedbank-konto med några hundra på. Kunde inte ta ut dem men överförde dem till mitt vanliga konto. Förhoppningsvis har jag dem imorgon så jag kan handla hem lite mat. Idag fick jag panta flaskor för att kunna handla hem mjölk, bröd och en avokado. Drygt. Fast jag vill nog hellre att mitt konto ser ut som det gör än att jag skulle kunna säga "Pappa betalar". JAG SPYR SPYR SPYR PÅ SÅNA MÄNNISKOR!! SPYR!!!!!


Kommentarer
Postat av: ekkat

haha i feel you! jag har minus 40 lr nått tror jag d va :/ värre fan hahaha knas

2009-12-15 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0